احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

درمان دارویی چینی بیماری کلیه پلی کیستیک


با وجود عدم درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، درمان با طب گیاهی می تواند آهسته کمک و یا حتی جلوگیری از توسعه دولت است. درمان زودرس می تواند به نارسایی کلیوی جلوگیری می کند. آیا شما می خواهید مشاوره شخصی؟ چت چت دکتر آنلاین ما!

گیاهان برای کلیه پلی کیستیک

▪ برگ توت. این است که اغلب به عنوان یک گیاه خوبی برای کلیه توصیه می شود. این داروی گیاهی مورد استفاده در درمان عفونت های دستگاه ادراری و به عنوان یک ادرار آور است. به طور معمول، 10 گرم از برگ توت مورد استفاده در درمان عفونت های دستگاه ادراری. قبل از استفاده از این تنظیم، با دکتر خود مشورت کنید.

▪ قاصدک. اقدام به عنوان یک مدر، این چمن می تواند به حذف ضایعات از کلیه تسهیل می کند. این گیاه را می توان در صورت جوشانده، شربت و یا پودر عصاره مصرف می شود.

▪ کران بری. این خواص آنتی بیوتیکی و کمک می کند تا برای اسیدی کردن ادرار است.

▪ کرفس. این گیاه به عنوان یک دیورتیک برای کاهش سطح اسید اوریک است.

▪ جعفری، که به عنوان یک دیورتیک برای کاهش اسید اوریک عمل می کند؛ ادریس، که پاک سازی دستگاه ادراری است.

داروهای گیاهی طبیعی برای کلیه پلی کیستیک

یک میکرو چینی پزشکی. این نوع از برنامه های خارجی است و بیمار فقط باید به دراز کشیدن روی تخت به درمان پزشکی. این کار به سرعت رشد کیست و به تدریج اندازه آنها را کاهش دهد. عملکرد کلیه به تدریج بهبود خواهد یافت.

ب. حمام درمانی. این درمان با حمام گیاهی طبیعی تسکین علائم بیماری کلیه پلی کیستیک، و کاهش کیست های کلیه کمک می کند.

اگر شما با بیماری کلیه پلی کیستیک تشخیص داده شده است و شما می خواهید شروع العلاج بالنباتات درمان، با دکتر خود صحبت می کنید، و یا یک پیام زیر ترک، شما همچنین می توانید آزمون برای ایمیل Asya.yue@mail.ru ارسال، واتساپ / وایبر +8613292893707، به شما توصیه در بهترین انتخاب درمان های طبیعی برای شما. از خودتان مراقبت کنید!

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق