احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

چه جایگزین های پزشکی برای دیالیز است


دیالیز یک درمان معمول برای بیمارانی که عملکرد کلیه آسیب دیده است است. بیماران می خواهم به یک زندگی بهتر بدون دیالیز آن را به عنوان کاهش علائم با باعث بسیاری از عوارض جانبی. بیمار می تواند یک زندگی عادی؟ آیا درمانی برای بیمار وجود دارد؟ پزشکی جایگزین برای دیالیز چیست؟
بیمارانی که تحت دیالیز شده نشان می دهد که کلیه خود را قادر به از بین بردن همه چیز بیش از حد، سموم و مواد زائد تولید شده توسط بدن است. آنها ممکن است بیمار با فشار خون بالا، کم خونی، تورم و یا هر گونه عوارض دیگر. این بدان معنی است عملکرد کلیه های آسیب دیده بد. بنابراین، اگر داروی دیگر می تواند دیالیز جایگزین، طب مورد نیاز است برای حذف چیزهای مضر توسط تابع و یا ساخت کار کلیه نیز آن است.
چه می تواند طب جایگزین برای دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کلیه توانایی خود شفا برای درمان بیماران را بالا ببرد. این منحصر به فرد پزشکی چینی است. در ابتدا، دکتر باید شرایط بیماری بیماران مطمئن شوید کاملا به تصمیم بگیرند که چه گیاهان مورد نیاز است. سپس پودر آسیاب شده از گیاهان خواهد شد به دو کیسه دارو که در منطقه Shenshu اختراع ثبت شده، اعمال شده به گشاد شدن عروق خونی، برطرف کردن استاز خون، کاهش ماتریکس خارج سلولی و ترویج گردش خون قرار داده است. زمانی که کلیه دوباره بازسازی شده است، بیماران می توانند بهتر و بدون دیالیز زندگی می کنند.
پا حمام یک نوع درمان خارجی است. مشروب شستشو با مواد فعال از طب چینی ارائه شده است به خیس خوردن پا. سپس چیزهای غیر ضروری خواهد شد از طریق پوست پا انجام می شود، و اراده کلیه شروع به کار دوباره.
چرخه درمان تساوی چرخه دایرهای در منطقه واکنشی است که بر روی پوست توسط نظریه نصف النهار و لمس با داروهای خاص یافت. پس از آن، همه چیز نامطلوب خواهد شد از بدن تخلیه می شود.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد پزشکی جایگزین برای دیالیز، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به kidney-support@hotmail.com. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق