احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

روش درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز


همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری کلیوی ارثی است. بسیاری از افراد مبتلا به این اختلال، با ما مشورت در مورد یک داروی جدید برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه. سپس، این است که آیا یک درمان جدید برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک برای جلوگیری از دیالیز و نارسایی کلیه وجود دارد؟

برای افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، برخی از تشخیص این بیماری در مراحل اولیه، در حالی که دیگران آن را در مرحله بعد پیدا کرده اند. این است که به یک ثانیه از محیط زیست آن متصل می شود. بنابراین، اگر ما توجه بیشتر در مراحل اولیه پرداخت به و اتخاذ یک شیوه زندگی سالم، شروع بیماری دیر شده است، و توسعه آن را می توان کاهش یافته است.

به طور کلی، بیماران مبتلا به این بیماری فشار خون بالا در 30S خود را، افزایش سطح کراتینین در 40S، نارسایی کلیه در 50S را تجربه کنند. این ضروری برای جلوگیری از توسعه آن در مراحل اولیه، به طوری که بیماران می توانند به نارسایی کلیوی و دیالیز اجتناب است.

با توسعه طب مدرن، داروی جدید شناخته شده به عنوان Osmotherapy به طب میکرو چینی شده است برای درمان موثر بیماری کلیه پلی کیستیک را اختراع کرد.

بر اساس شرایط فردی هر بیمار یک العلاج بالنباتات نفرولوژیست خاص را انتخاب کنید و خرد کردن آن به یک مولکول بسیار کوچک، که ممکن است به طور مستقیم از طریق کلیه ها و پوست در کانال های تماس آمده است.

Osmotherapy به طب میکرو چینی می تواند میکروسیرکولاسیون و نفوذپذیری کیست دیوار بهبود، به طوری که مایع کیست را می توان جذب شده و تخلیه شده از گردش خون. این به طور همزمان در تمام کیست عمل می کند. کیست کوچکتر نیز کاهش خواهد یافت. علاوه بر این، مواد فعال می تواند تکثیر العلاج بالنباتات از سلول های پوشش کیست مهار، کیست بنابراین نمی خواهد دوباره افزایش یابد. این درمان این بیماری از ریشه.

اگر شما علاقه مند در این جدید برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک برای جلوگیری از دیالیز یا نارسایی کلیه هستند، شما می توانید با ما ارسال ایمیل، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق