احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

مکمل آهن برای پایین هموگلوبین در بیماری مزمن کلیه


پایین هموگلوبین از عوارض شایع بیماری مزمن کلیه به علت صدمه به کلیه ها است، و بیماران اغلب توصیه می شود به مکمل آهن برای افزایش هموگلوبین خون. با این حال، مکمل آهن بیش از حد برخی از عوارض جانبی برای بیماران CKD شود.

چه عوارض جانبی آهن مکمل القاء؟

1. اختلالات روده

مصرف بیش از حد مکمل آهن مشکلات مختلف معده مانند تهوع، استفراغ، یبوست، اجابت مزاج نامنظم، درد شکم و اسهال شود. همه این مردم مریض را، اگر بیماران این علائم، آنها نیاز به پزشک خود بگویید و درمان خاصی برای بهبود شرایط خود.

2. تغییر رنگ

گاهی اوقات، بیش از حد مکمل آهن مصرف خواهد عوارض جانبی تغییر رنگ دندان و رنگ مایل به آبی ظاهر می شود در لب ها و کف دست ها و ناخن شود.

3. مشکلات پوستی

مکمل آهن مصرف می تواند باعث برخی از مشکلات پوستی مثل خارش، بثورات، کهیر، رنگ پریده و پوست رنگ پریده و تورم دهان و گلو، که می تواند توسط تولید گرمای اضافی توسط بدن ایجاد می شود.

4. مسمومیت با آهن

مسمومیت با آهن است که عمدتا در بچه ها، که عمدتا توسط مصرف بیش از حد قرص آهن باعث رخ داده است. در اینجا برخی از علائم رایج این بیماری ناشی از مسمومیت با آهن، مانند استفراغ، اسهال، درد شکم و خون در مدفوع است.

علاوه بر این، همچنین برخی موثر بر طرف دیگر از مکمل آهن، که شامل تب، سردرد، درد عضلانی و درد مشترک، توسعه لخته شدن خون و ریزش مو، نامنظم شدن ضربان قلب، ضعف و خواب آلودگی کلی وجود دارد.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از این عوارض جانبی مکمل آهن و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید با ما از طریق روش های زیر تماس بگیرید:

ارسال ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com

در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت: +8618633865632

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق