احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

آیا دیالیز حذف اوریک اسید و پروتئین ها


مشخص شده است که دیالیز می شود تا بیمار نارسایی کلیه توصیه می شود برای طولانی تر طول عمر خود را، اما تعداد کمی از مردم می دانم که دقیقا تابع آن است. بنابراین برای افراد مبتلا به اسید اوریک بالا و پروتئین های آنها می خواهند بدانند که اگر دیالیز برای از بین بردن آنها مفید است. بعدی من در مورد این موضوع با شما با هم صحبت کنید.

دیالیز چیست؟

دیالیز جایگزینی کلیه شکست خورده است. این است که اغلب مورد نیاز، زمانی که یکی توسعه ESRD (مرحله نهایی بیماری کلیه) و در زمان، قبلا در یک 85 تا 90 درصد از عملکرد کلیه از دست داده. درمان قادر به نگه داشتن بدن شما در تعادل از کلیه های آسیب دیده خود می تواند کار خود را به خوبی انجام نمی باشد. این برای از بین بردن مواد زائد، سموم و آب اضافی از خون مفید است

آیا دیالیز حذف اسید اوریک و پروتئین؟

از بالا ما می توانیم می دانیم که دیالیز برای از بین بردن مواد زائد و سموم مفید است، و اسید اوریک و پروتئین را می توان با آنها مرخص با هم.

اما شما می دانید که دیالیز می توانید فقط بخشی از کار کلیه ها انجام دهید، و آن را می توانید کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست و نه آنها را از آسیب بیشتر. بنابراین اگر شما می خواهید برای معکوس بیماری خود، فقط در این درمان آن کافی نیست بستگی دارد. علاوه بر این، بلند نظر دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی را، بنابراین شما بهتر است توجه بالا به آن.

حالا شما می دانید که دیالیز می تواند اوریک و پروتئین حذف از بدن، در نتیجه برای کمک به بیمار نارسایی کلیه با این بیماری بهتر زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد دیالیز داشته و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر ترک یا به طور مستقیم دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق