احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

درمان سم از بین بردن برای درمان FSGS


است سم از بین بردن درمان مفید برای درمان FSGSIn اغلب موارد FSGS با این بیماری به استروئید مواد مخدر و یا عوامل سرکوب و بیمار پاسخ نمی دهند، اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان می کنید، سطح کراتینین به سطح بالا به زودی افزایش خواهد یافت.
درمان سم حذف برای درمان FSGS باشه؟
در بالینی، بیماران مبتلا به FSGS معمولا توصیه می شود برخی از داروهای خاص همراه با یک رژیم غذایی کم پروتئین، بلکه آن است که به اندازه کافی برای کنترل وضعیت خوبی نیست. برخی بیماران مبتلا به FSGS ممکن است دریابید که هنوز هم مقدار زیادی از پروتئین حتی اگر آنها در حال بدست گرفتن داروهای استروئیدی و عوامل سرکوب کننده سیستم ایمنی وجود دارد. این آسان است به درک که کارآمد ترین راه برای کاهش کراتینین بالا است که به بهبود عملکرد کلیه است. اگر می توان آن را به دست آورد، نه تنها سطح کراتینین بالا، پروتئین در ادرار می تواند بهبود یافته، همچنین نارسایی مزمن کلیه را به طور موثر جلوگیری کرد.
سم از بین بردن درمان است که معمولا در چین استفاده می شود برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی صرفه جویی در کلیه های تخلیه مواد سمی در خون و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر. این درمان بر روی داروهای گیاهی چینی است، در مقایسه با داروهای دیگر چینی، آن را در درمان FSGS موثر تر است.
با بهبود عملکرد کلیه، اراده کراتینین بالا می رود به سطح عادی و طبیعی به تدریج و دیگر علائم می توان رها، به طوری که بیمار می تواند یک زندگی با کیفیت زندگی می کنند.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر تقلا درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان FSGS به طور موثر، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق