احصائيات

عدد إدراجاتك: 9

عدد المشاهدات: 1,622

عدد التعليقات المنشورة: 0

عدد التعليقات غير المنشورة: 0

دفتري.كوم
تصفح صور دفتري تصفح اقتباسات دفتري تسجيل / دخول






Articles

سلول های بنیادی است مفید برای مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.5


است سلول های بنیادی برای مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.5 باشه؟ سلول های بنیادی به عنوان یکی از درمان موثر بیماری های کلیوی، در ترمیم کلیه های آسیب دیده با هدف و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی از بدن انسان است. بنابراین آن را برای درمان بیماری های کلیوی ناشی از اختلال سیستم ایمنی بدن مفید است.
چه کراتینین 3.5 یعنی برای بیمار به بیماری کلیوی؟
در درمانگاه، creaitnine 3.5 در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی است. در این مرحله، برخی از بافت کلیه ها آسیب دیده و برخی هنوز هم به طور معمول کار می کنند، همچنین برخی از بافت نکروز اما فقط یک قسمت کوچک وجود دارد. بنابراین اگر ما می توانید برخی از روش های درمانی برای ترمیم بافت های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر پیدا کنید، سپس ما یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه را تا حد زیادی دریافت کنید.
سلول های بنیادی است برای درمان مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.5 باشه؟
شما می دانید، پس سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان آسیب دیده است، سیستم ایمنی اکتسابی فعال خواهد شد، که باعث واکنش التهابی خودایمنی overreacts. پس از آن در خسارت منجر به انواع اندام ها و بافت، پس از آن مختلفی از بیماری ظاهر می شود. بیماری های کلیه خسارات ناشی از واکنش التهابی فوق العاده ایمنی در بافت کلیوی هستند. بنابراین تا زمانی که ما می توانیم به اختلال ایمنی بدن را اصلاح، ما می توانیم بافت کلیه از آسیب بیشتر محافظت می کند.
و سلول های بنیادی مانند یک روش درمانی است که با هدف تعمیر کلیه های آسیب دیده و بازسازی سیستم ایمنی ذاتی بدن انسان است. بنابراین با کمک این درمان، بیماران که در مرحله 3 بیماری کلیه با کراتینین 3.5 هستند می تواند شانس معکوس بیماری خود را دریافت کنید
اگر می خواهید بدانید که اطلاعات بیشتری در مورد سلول های بنیادی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632

اضافة تعليق


مسجل في دفتري
نص التعليق
زائر
نص التعليق